BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Beter bed--7 geruststellingen, in dit geval no. 7

Bijdrage door gebruiker
06-12-2017
13 reacties
Het gaat erom dat u als klant tevreden bent; daar doen wij bij Beter Bed alles aan. Wij geloven niet alleen in aantrekkelijke prijzen en uitstekende kwaliteit. Ook zaken als de juiste service en onze unieke uitprobeergarantie maken Beter Bed net dat beetje beter.

Dit geldt voor aankopen vanaf 250 euro. In het geval er iets mis is met uw aankoop, lossen we het altijd in alle redelijkheid op. De klant is bij ons immers koning.

Bent u niet tevreden over uw aankoop? Beter Bed zet zich altijd in voor een passende oplossing. In de meeste gevallen vinden we deze ook, samen met u. Vinden we geen oplossing die u tevreden stelt? Dan krijgt u bij aankopen vanaf 250 euro uw geld terug. Daar doen we niet moeilijk over.
bovenstaande staat op hun site.
het gaat om het onderste gedeelte,maar b.b. zegt dat dit geld ingeval er iets mis is met het product.lees ik dit verkeerd? ik zou zeggen ,niet tevreden,geld terug is toch duidelijk. b.b. onttrekt zich op deze manier aan zijn verplichting. of zie ik dat verkeerd?had hierovergechat met medewerkster en die bevestigde mijn stelling. aan het eind van de chat kun je aangeven of je via email copy van de chat wilrt. ik heb ja aangevinkt en emailadres ingevuld. geen email ontvangen. geen bewijs dus. nu zegt b.b. dat er sprake is geweest van miscommunicate,wat zij betreuren. ik heb gesteld dat de medewerkster onder hun verantwoording valt en zij dienovereenkomstg hun verantwoording moeten nemen. mocht b.b. weer reageren,dan zal ik dit melden
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.