BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bestelling via BCC webshop wordt niet geleverd

Bijdrage door gebruiker
26-01-2013
11 reacties
Ik heb eind december een Philips scheerapparaat via de BCC webshop gekocht en betaald via iDeal. Het product was volgens webshop voorradig en levertijd 3 werkdagen.

Toen ik na weken nog niets ontvangen had heb ik gebeld met BCC, wat mij op een behoorlijke telefoonrekening kwam te staan omdat ik meer dan een half uur in de wacht stond; product zou spoedig weer binnen zijn.

Toen ik weer weken niets vernam heb ik nog drie keer het contactformulier op de site ingevuld en drie keer een mail gestuurd, maar ik krijg helemaal geen reactie meer.

Ben het inmiddels wel zat, maar heb dus al wel betaald. Wat kan ik nu het beste doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.