Ik heb een daimond painting besteld bij Plezierart.nl
Ik zag pas later dat dit uit Hong Kong China kwam, de prijs was er niet naar!
Toen na 4 weken het pakketje kwam (ad. €45,00) vond ik de kwaliteit en het canvas niet mooi dus wil ik het retourneren.
Op de site van plezierart staat dat je een retourlabel kunt aanvragen via het emailadres of via een formulier op de site info@plezierart.nl
Ben nu 2 weken bezig maar krijg geen retourlabel.
Vanmorgen een mail ontvangen als antwoord op het formulier dat ik heb ingevuld op de site: als er klachten zijn kan ik dit via de mail aangeven.
Weer om een retourlabel/adres gevraagd waar ik het pakketje naar toe kan sturen.
Het is betaald via Klarna. Deze heb ik ingelicht en ze hebben mijn betaling met 30 dagen opgeschort.
Mijn vraag is nu: Als ik dit pakket niet kan retourneren omdat ik geen retouradres krijg moet ik dan betalen? Dat wil ik dus niet want ik heb al tig mails hieraan gespendeerd maar krijg dus geen respons en geen label of adres.
Wat kan ik nu nog doen?
Bij voorbaat dank
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.