Ik heb een aantal dagen geleden voor het eerst dvd's besteld via bol.com. Vanwege de "goede naam" en "betrouwbaarheid" besloot ik hier wat leuke titelsaan te schaffen. Via Rabo Telebankieren heb ik de artikelen betaald. Ik zag op mijn rekeningafschrift dat het bedrag al meteenwas afgeschreven (door Bibit Internet Payments t.a.v. Bol.com, is dat juist?), maar het vreemde is dat ik nog steeds geen orderbevestiging heb ontvangen. Tevens klopt mijn bestelstatus op de site niet. Er staat dat ik momenteel geen lopende bestellingen heb, terwijl dat wel degelijk het geval is. Ik heb de artikelen immers al betaald, maar ze zijn nog steeds niet in behandeling genomen en zitten nog in mijn "winkelwagentje". Ik maak mij hier nogalzorgen over.Ik heb al een stuk of vijf mailtjes naar de klantenservice gestuurd met de vraag of dit allemaal wel klopt, maar ik heb nog geen enkele reactie gehad (terwijl ik toch echt had gelezen dat ze binnen 24 uur zullen reageren). Kan iemand mij vertellen hoe dit zit?