BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bedrijf hulp bij bevingschade slechte service

Bijdrage door gebruiker
29-11-2021
96 keer bekeken
7 reacties
Afbeelding bij deze post - Bedrijf hulp bij bevingschade slechte service

Ik ben net bevallen en heb in mijn zwangerschap een bedrijf ingeschakeld om te helpen met de aardbevingschade. Zij zouden alles regelen, zodat wij niets hoefden te doen i.v.m. stressvolle zwangerschap.
Ze zouden de afspraak met de inspectie regelen, kijken of ik recht had op bepaalde subsidies en de schade is opgeschreven en er zou iemand meelopen die deze schade zou laten zien aan de inspecteur.

de eerste afspraak ging blijkbaar niet door, waarvan wij niet op de hoogte zijn gesteld. Bij de 2e afspraak liep er een jongeman mee die het wel prima vond om met een lampje bij te schijnen en hebben we alsnog de schade zelf kunnen laten zien. Uiteindelijk kreeg ik een rapport en een bericht dat een gesprek zou volgen, maar dat dit door drukte wel even kon duren. Na een maand kreeg ik een mail of ik de factuur over het hoofd had gezien en deze wel even wilde betalen, deze zat blijkbaar ook ingesloten bij het rapport.
nu vind ik de service erg halfgebakken en als ik dit had geweten had ik ze nooit ingeschakeld, ik heb alleen wel een contract getekend en vroeg me af of ik nu echt verplicht ben met halve service om wel de volle pond te betalen?!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.