BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Basic-fit lidmaatschap opzeggen

Bijdrage door gebruiker
18-04-2016
13 reacties
op 27-02-2016 heb ik een mail gestuurd naar basic-fit met mijn opzegging van mijn abonnement flex (maandelijks opzegbaar). Ik kreeg 1 maand later pas reactie van basic-fit dat zij nu pas mijn aanvraag hadden verwerkt, en hiermee zetten ze het eind van mijn abonnement vast op 27-03-2016, en verplichtten ze mij abonnementskostten te betalen voor de hele maand maart.Ik heb hierop gereageerd dat ik eind februari mijn abonnement heb opgezegd, en ik dus niet voor maart ga betalen. Omdat hun zo laat pas mijn aanvraag gaan verwerken, verplichtten ze mij dus extra te betalen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.