Wie kan mij advies geven?
Ik werk op een MBO school als conciërge en tijdens een vergadering kreeg een collega een verhitte discussie met hoofd van de facilitaire dienst en die werd afgebroken met de woorden als je het niet aanstaat dan ga je toch lekker solliciteren er staan 100 anderen op de stoep te wachten.
Tijden de rondvraag in volgende vergadering over de notulen van de vorige, vroeg ik aan de persoon die deze opmerking plaatse (deze stond niet in de notulen) of deze motiverende opmerking op de persoon of op de hele groep was gericht.
Hij ontkende deze opmerking gemaakt te hebben, waarop ik antwoorde, dat hij wel vaker last had van dingen die hij gezegd heeft en later ontkend.
Bijval kreeg ik maar van 1 collega de rest durft niets te zeggen.
Ik hierna ee gesprek gehad met de directeur en ik voel dat ze van mij af willen na 33 jaar (overplaatsing) tijdens dit gesprek heb ik alles opgenomen wat ik van tevoren heb gemeld.
Tijdens dagesprek werd gezegd door de directeur dat hij overweegd om het hoofd facelitaire diens te vervange, dat zegt volgens mij nogal wat.
\ook staat er in het verslag van de laatste vergadering dat ik het vertrouwen in deze persoon zou hebben opgezegd, dit pertinent niet waar.
Om dat laatste wil ik een brief opstellen waarin ik aan mijn collega's vraag of ze een handtekening willen zetten onder, gezegd, niet gezegd of geen mening.
Wat kan ik nog meer doen om het tot een goed einde te maken.
Klaas