BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ANWB Web winkel

Bijdrage door gebruiker
28-03-2011
3 reacties
Ik heb bijna 2 maanden geleden, goederen besteld via de ANWB web winkel. Deze goederen zijn per I-deal betaald en deze zijn na 30 dagen niet afgeleverd. Via het contact formulier, gemeld van het uitblijven van de bestelde en betaalde goederen. Na ruim een week bericht gekregen, dat de bestelling is blijven hangen en of ik maar een bewijs van betaling wil mailen. Ik heb de betalings gegevens verstuurd met hun contact formulier en daar krijg ik alleen antwoordt op dat; vanwege de grote drukte het enige tijd kan duren voor ik antwoord krijg.
Wat rest mij nog, om mijn geld terug te krijgen?
mvg fred
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.