Ik heb een Alecto babyfoon gekocht bij de prenatal waarop 59% korting zat. Deze was afgeprijsd tot 64,99 euro. Ik netjes betaald en bevestiging ontvangen, krijg ik dag later een bericht dat er een fout in de website zat en er geen korting op de babyfoon zit, welke gewoon 159 euro kost, met als excuus een kortingsbon van 5 euro, voor de babyfoon en dat ik mijn geld binnen 30 dagen terug krijg.
Ik heb toen een mail gestuurd, dat ik het hier niet mee eens ben en dat ik alsnog de babyfoon wil ontvangen voor 64,99 euro.
Krijg ik 2 dagen later een mail dat de babyfoon overgeleverd is aan Postnl, om vervolgens even later een mail te krijgen, dat ze mijn annulering en retourzending ontvangen hebben. (ik heb niets ontvangen, dus kan ook niets retour zenden) Standaart procedure zeker??
Ik heb weer geantwoord dat ik gewoon de babyfoon wil voor de prijs van 64,99 euro en ze zeggen dat ik had kunnen weten dat de prijs van 64,99 euro niet klopte, omdat ze vinden dat die prijs niet reeël is. Naar mijn menig kan deze prijs best reeël zijn, aangezien er geen komma-teken is verplaatst ofzo.
Nu is dus mijn vraag.. Hebben ik en de andere mensen die ook dit probleem hebben, alsnog recht op de babyfoon voor de prijs van 64,99 euro?