Ik werk al sinds 5 jaar bij Albert Heijn als verkoopmedewerker (parttime studentenbaan). Tot vorig jaar september was dit steeds met een tijdcontract van 6 maanden dat iedere keer verlengd werd. Men zei dat ik weer een 6 maandencontract tot eind maart 2021 zou krijgen. Ik heb dit tijdcontract echter nooit ontvangen en dus ook niet getekend. Wel heb ik gewoon tot op heden gewerkt. Op 20 februari werd mij door één van de teamleiders, zonder opgaaf van reden, gezegd dat ik geen nieuw contract zou krijgen na 26 maart 2021. Volgens mij had men deze aanzegging minimaal 1 maand voor einde contract toch schriftelijk moeten doen? Maar ja ik heb helemaal geen contract. Of is mijn contract dan automatisch overgegaan in een vast contract afgelopen september 2020 aangezien men mij geen nieuw tijdcontract heeft aangeboden? Kortom, ik vind het een eigenaardige gang van zaken. Wat zijn mijn rechten en plichten in deze?? mvrgr, Thore Gries