Ik heb een tijdje geleden een zonnepaneel lader gekocht met mijn Airmiles. Voor het versturen heb ik nog meer meer Airmiles betaald. Helaaswerkte het zonnepaneel niet. Bovendien op het plaatje op de Airmiles website stonden ook 2 oplaadbare batterijen die er niet bij zaten.Ik dit via e-mail laten weten en gevraagt waar het pakje retour te sturen. Ik kreeg een postbus nummer enheb de retour instructies opgevolgt enalles naar Airmiles gezonden. Ik heb het pakje niet gefrankeerd, dit was immers nergens aangegeven.
Airmiles heeft het pakket daarom geweigerd en omdat volgens de retour instructies het retouradresIN de doos moest zitten eindigde het pakketje bijonbestelbare post in DenHaag. Ik heb toen een antwoordnummer van Airmiles gekregenen via een retour formulier van de TPGhet pakketje direkt daar heen laten sturen. Nu krijg ik zojuist een telefoontje van de TPG dat ze hetop het antwoordnummerook niet willen aannemen omdat er inmiddels wel 13 Eurokosten over betaald moeten worden.
Wat moet ik nou doen? Kan ik van Airmiles verlangen dat zij deze kosten betalen? Als ik het niet ophaal wordt het na een jaar vernietigd ben ik mijn Airmiles en paneel kwijt. Ik heb geen zin om nog eens 13 Euro to betalen voor iets dat niet compleet is, niet werkt en nog geen10 Euro waard is. Afgezien van het feit dat dit nou al sinds 16 maart aan de gang is.