Ik heb een A.S.R. hypotheek.
Sinds half februari probeer ik (per mail en telefonisch) een correct overzicht van de stand van de hypotheek te ontvangen. Het overzicht dat ik ontvangen had, gaf namelijk aan dat ik meer (extra) zou hebben afgelost dan het geval was. Als gevolg daarvan worden ook verkeerde rentebedragen geïncasseerd.
Op 17 maart heb ik nogmaals verzocht om een correct overzicht en daarnaast om een boete-berekening bij volledige aflossing.
Helaas heb ik ondanks vele lange telefoongesprekken met de A.S.R. klantenservice nog altijd niet ontvangen waar ik om gevraagd heb. Telkens weer gaat de begripvolle dame of heer van de klantenservice voor mij bij de betreffende afdelingen informeren en telkens krijg ik als antwoord dat het binnen een paar dagen of de volgenden week geregeld wordt.
Ook nu, twee weken na de laatste belofte dat het binnen een paar dagen geregeld zou zijn, heb ik nog altijd geen antwoord.
Ik vind dat hier sprake is van ernstige nalatigheid van A.S.R. die mij schade berokkent. Immers, mogelijk betaal ik langer rente dan noodzakelijk.
Ik heb de indruk dat A.S.R. met opzet een vertragingstactiek volgt om de klant zo lang mogelijk rente te laten betalen. De andere mogelijkheid is dat ze gewoon incompetent zijn en dat niemand daar verantwoordelijkheid neemt.
Ik heb geen zin meer om te bellen en te mailen. Kan ik niet gewoon stoppen met de betaling van de rente nu zij zo nalatig zijn?
Alvast dank voor suggesties!