BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Zo gaat Zilveren kruis Achmea om met zijn vaste klanten.

Bijdrage door gebruiker
03-08-2015
11 reacties

Ben inmiddels meer dan 30 jaar verzekerd bij Zilveren kruis Achmea.
Ben op de 2e dag van onze vakantie in Egypte getroffen door wondroos aan mijn voet.
Veel ziek en erg hoge koorts, moest op advies van de Nederlandse alarmcentrale per direct naar het lokale ziekenhuis.
Kreeg daar antibiotica kuur, mocht niet meer in de zon en niet meer in het water ( zwembad en zee)
Duikvakantie viel daardoor volledig in het water.


Bij thuiskomst Antibiotica medicijnen gedeclareerd ( 16 euro ) d.m.v. recept kopie van de arts.
Het kassabonnetje van de lokale apotheek was niet bijgeleverd en kon ik dus niet meesturen.
In alle consternatie ook vergeten te vragen.

Een antibiotica kuur in Nederland koste ca. 55 - 75 euro

Zilverenkruis betaald niet uit wegens het ontbreken van dit kassabonnetje. Zijn wel bereid een bos bloemen te sturen als compensatie.
Mogen ze van mij houden.

Er wordt al te veel gefraudeerd met dit soort zaken was de reden.

Te gek voor woorden toch.

Vindt jij dit ook link dit bericht dan zoveel mogelijk door.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.