BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verzekeruzelf(niet) vervolg

Bijdrage door gebruiker
16-06-2015
6 reacties
Zoals in mijn vorige topic heb ik het gehad over onze fijne verzekeringsmaatschappij Verzekeruzelf, onderdeel van Intrasurance. Hieronder nog even de mailwisseling tussen de klant en Verzekeruzelf, zo gaan zij dus met hun klanten om. Wel van onder naar boven lezen!!

P.S. Carglass heeft mij zeer goed geholpen, zij begrepen de situatie en hebben mij zelf schadeloos gesteld. Een dikke 10 voor Carglass!!

E-mail berichten:

Beste heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 04-06-2015.

Wij hebben geen dekking verleend. Helaas kunnen wij uw nota niet vergoeden

Mocht u nog een vraag hebben, dan zijn wij u graag van dienst.

Met hartelijke groet,
Namens een zelfverzekerd team,

[edit redactie: persoonsgegevens zijn niet toegestaan]
Verzekeruzelf.nl

U heeft ons de volgende vraag gesteld:

Volgens Carglass zie notitie moet ik deze factuur naar mijn verzekeringsmaatschappij zenden. Bij deze, gaarne factuur voldoen aan Carglass. Deze zijn op de hoogte van de zaak. Hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd voor verdere info verzoek ik u contact op te nemen met Carglass.

Hoogachtend,

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Op 4 jun. 2015 om 11:31 heeft Verzekeruzelf.nl het volgende geschreven:

Beste heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 03-06-2015.

Wij hebben u uitgelegd hoe de klachtenprocedure dient te worden gevolgd. U kunt een brief sturen, gericht aan onze Directie. Wij gaan niet langer inhoudelijk op de afwikkeling van uw schade in.

Mocht u nog een vraag hebben, dan zijn wij u graag van dienst.

Met hartelijke groet,
Namens een zelfverzekerd team,

[edit redactie: persoonsgegevens zijn niet toegestaan]
Verzekeruzelf.nl

P.S. Wilt u ons helpen? Laat ons dan weten wat u van dit antwoord vindt via deze korte enquête.

U heeft ons de volgende vraag gesteld:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

heer/mevrouw,

Zoals u hieronder kunt lezen staat er (vet gedrukt) dat AR de schade niet meer kan beoordelen. Vervolgens wordt er gezegd dat ze het wel hebben gedaan aan de hand van de foto's. Graag Uitleg. Wat dacht u als het linksom niet lukt draaien we de klant rechtsom wel een poot uit?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geachte heer, mevrouw,

Inzake uw ruitvervanging bij Carglass Alphen a.d. Rijn delen wij u het volgende mede:

Zoals wij via de chat hebben laten weten dient Carglass tewachten tot wij goedkeuring voor herstel hebben gegeven.

In uw geval is de verzekering ingegaan op 02-5-2015.
Wanneer de schade net na de ingangsdatum is ontstaanschakelen wij altijd AR expertise in (dit staat niet in de algemene voorwaarde en is niet kenbaar gemaakt aan de klant) om te beoordelen of uw schadekan worden vergoed. Nu Carglass Alphen a.d. Rijn uw ruitheeft vervangen zonder onze goedkeuring en AR expertisede schade niet meer kan beoordelen omdat deruit reeds is verwijderd kunnen wij de schade niet vergoeden (Dit is NIET kenbaar gemaakt aan de klant). AR expertise kan de schade niet beoordelen nu de ruit al isverwijderd en dus aan schade door andere oorzaken onderhevigis.
Het spijt ons geen betere berichten voor u te hebben.

Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft vernemen wij datgraag van u. Wij zijn per email te bereiken op het mailadresschadebehandeling@verzekeruzelf.nl. Telefonisc
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.