BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verkleurde bank na 7 maanden. Wat zijn mijn rechten?

Bijdrage door gebruiker
09-05-2019
64 keer bekeken
5 reacties
Hallo,

Ongeveer 10 maanden geleden werd onze nieuwe bank geleverd. Na een aantal maanden viel het mij op dat de bank begon te verkleuren. Na ongeveer 7 maanden heb ik hiervan melding gemaakt bij de winkel omdat de bank dusdanig ging verkleuren dat ik mij hier dagelijk aan ging ergeren. Na meerdere telefoontje en bezoek aan de winkel met een losse zitkussen van de bank gaf de eigenaar aan dat het normaal is dat de bank kan verkleuren. Nu is de bank ongeveer 2 teinten lichter geworden. Bank staat overigens niet in de zon en circa 3.5meter van het raam. De bank heeft nu circa 3 kleuren na 10 maanden en begint de stof te pillen.

Nu, na circa 3 maanden, nog steeds geen oplossing. De winkel geeft nog steeds niet thuis en schuift het af op de leverancier waar ze maar geen reactie van zouden ontvangen.

Het betreft een hoek bank van ruim €2000,- Wat mag ik verwachten van de winkel en waar moet ik genoegen meenemen? En kan ik de koop ontbinden?

Alvast bedankt.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.