BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Royement verzekering

Bijdrage door gebruiker
28-02-2017
6 reacties
Vorig jaar hebben wij door allerlei omstandigheden onze verzekering niet goed betaald. Dit is toen doorgestuurd naar een incassobureau en met hun hebben wij toen een betalingsregeling getroffen. Daar wij niet in staat waren het bedrag in 1 keer te betalen. Onze verzekering is toen natuurlijk geroyeerd. Wat logisch is.
Wij hebben toen ook nieuwe verzekeringen afgesloten ook omdat wij bij onze verzekerings adviseur weg wilde omdat hun deze ellende mede bezorgd hadden. En natuurlijk ook omdat we niet onverzekerd konden blijven. Dit royement heeft 3 maanden geduurd. Ik heb deze verzekering meteen hierna opgezegd, omdat wij inmiddels andere goedkopere verzekeringen hadden lopen.
Alle achterstanden en de nieuwe maand waren meegenomen in de incasso en dat is allemaal netjes betaald. Nu krijg ik ineens een rekening dat ik nog een gigantisch bedrag moet betalen. Waarschijnlijk de maanden van de royering, maar dan is de verzekering toch stopgezet? Want ik kan achteraf ook niet claimen bij ze!!!
Wat moet ik hier nu mee?





Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.