Beste kassa een tijdje geleden heeft iemand een post geplaatst over een reparatie van een daklekkage, de problemen die hij beschrijft zijn mij exact hetzelfde overkomen, maar helaas kan ik jullie antwoord hierop niet lezen.
Het gaat om de volgende post, wat dus ook voor mij geld:
Een maand nadat een lekkage op het dakje van de erker van ons huis gerepareerd was, begon het lekken oppreciesdezelfde plek opnieuw.
Voor het herstel daarvan stuurde het dakbedekkingsbedrijf een tweede nota.
Ik belde met het bedrijf en gaf aan dat die tweede nota een vergissing moest zijn, omdat de reparatie immers niet goed was uitgevoerd en dat er daarom voor de tweede keer iemand bij moest komen. Men zou dat uitzoeken.
Zes weken daarna werd ik teruggebeld met de mededeling, dat het bedrijf geen garantie geeft op reparaties, dat zou niet kunnen in verband met veranderende weersomstandigheden. Ik heb mij daarmee niet akkoord verklaard.
Mijn vraag:is het logisch en rechtmatig dat het dakbedekkingsbedrijf geen garantie geeft op haar reparatiewerk van één maand eerder?
Ben benieuwd naar uw antwoord