BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Onkosten vervangen ondeugdelijk product

Bijdrage door gebruiker
30-08-2018
9 reacties
Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw dus ik hoop dat ik volledig genoeg mijn klacht omschrijf.

Bij CoolBlue heb ik destijds een zoneregeling gekocht die er door een CV monteur is tussen gezet. Dit was een "2e kans" aanbieding dus hij was al eens geretourneerd maar evengoed 24 maanden garantie dus de moeite waard.

Na enige tijd begon het apparaat erg te brommen. Dit deed het sporadisch dus het valt niet direct op. Wij hebben de monteur langs laten komen en deze bevestigde dat dit een technisch mankement is en wij het elektronische gedeelte van deze klep moeten retourneren.

Met CoolBlue heb ik contact gehad en deze eisen het volledige product retour en niet alleen de elektronische gedeelte. Dit is wellicht begrijpelijk maar houdt in dat mijn monteur twee keer langs moet komen en vervangende onderdelen moet plaatsen om tussentijds te blijven functioneren. Totaalkosten zo'n 100 euro voor een apparaat was mij 122 euro heeft gekost. Het losklikken van het defecte deel is 1 seconde werk en kan ik zelf maar hiermee gaan zij niet akkoord.

Ik kom er niet uit met CoolBlue. Moet ik deze kosten écht maken om het product te laten repareren? Het is voor mij heel heel veel geld dus ik zit er goed mee in mijn maag.

Bedankt en groet,

Ronald
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.