BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Nog steeds geen rapport

Bijdrage door gebruiker
08-09-2023
50 keer bekeken
8 reacties
Vorige week een lekdetectie laten doen ivm lekkage. Moesten meteen afrekenen via een tikkie en zouden met 2 dagen het detectierapport ontvangen. Nu dus ruim een week verder en geen rapport, meerdere malen gebeld en genaild.maar krijg of geen contact of ze zeggen dat ze terug bellen ( niet dus) allerlei smoesjes dus. Verzekering doet niets zonder het rapport en zeggen dat ik de uitspraak af moet wachten voor ik een loodgieter kan laten komen. Al die tijd kunnen we niet douchen.
Wat nu te doen en wat zijn mijn rechten? Ik wil mijn geld terug en weer kunnen douchen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.