BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Nieuwe electrische fiets doet het niet. Heb ik recht op een andere?

Bijdrage door gebruiker
08-07-2017
119 keer bekeken
8 reacties
05-06-2017 een electrische fiets gekocht. 1 keer op gefietst en kreeg iedere keer een melding op het schermpje error en dan viel de fiets uit. Terug gegaan naar de winkel en ze hebbenmeteen een nieuw voorwiel erin gezet waar de motor zit.
Naar huis gegaan en wilde de fiets weer proberen maar weer de melding error.
De volgende dag 13 juni de fiets weer terug gebracht en sindsdien staat de fiets daar.
Al een paar keer gebeld maar krijg dan te horen dat er nog niets aan de fiets gedaan is.
Nu is mijn vraag: Heb ik niet gewoon recht op een andere fiets?
Ik heb een nieuwe fiets gekocht en die hoort toch gewoon goed te zijn.

Gr Marian
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.