oktober 2017 een smartwatch horloge van Michael Kors gekocht.
juli 18 laat de achterkant los. Garantie gelukkig. Opgestuurd.
Sept 8 nieuw exemplaar ontvangen.
februari 19 De band knapt steeds los en nu horloge in storing.
maart 19 na reparatie is de storing opgelost maar de band is nog hetzelfde.
mei 19 De band knapt weer los en mijn horloge stuitert op de grond tijdens een fietstochtje.
juli 19 Mag na een hele boze mail een nieuw horloge uitzoeken, ander type dan maar proberen.
oktober 2019. En het begint weer bij het begin, de achterkant laat los. Kan niet meer opladen, niet waterdicht. Pfff wat een ellende.
Na weer een boze mail met vooral mijn teleurstelling vermeld, mag ik een horloge van Fossil uitzoeken.
Maar dat wil ik helemaal niet. Ik koos voor Michael Kors en niet voor een Fossil.
Mag je na zoveel gedoe dan niet gewoon je geld (of 75%) terug ontvangen??