BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mag Allianz mij zo behandelen ?

Bijdrage door gebruiker
25-11-2016
9 reacties

Ik heb sinds Juli een autoverzekering lopen bij Allianz. De betaling heb ik in het begin zelfstandig overgemaakt omdat de link voor de automatische incasso niet doorlinkte.Later heb ik alsnog een automatische incasso kunnen machtigen.Daar is dus het probleem want een maand hiervoor is dus niet automatisch mee geincasseerd. Terwijl mij werd duidelijk gemaakt bij telefonisch contact met Allianz datals de incasso gemachtigd was alles goed zou komen. Niet dus!, ik blijk 1 maand niet te hebben betaald /(Dit heb ik alsnog gedaan nu) en daarfdoor ben ik uit de verzekering gezet. Hierdoor heb ik nu een onverzekerde auto, heb ik 1 maand onverzekerd gereden (hier heb ik wel voor betaald ).

Ik heb contact met Allianz gehad ene Daisy maar ze konden me daar niet verder helpen word hier een beetje moe van Allianz gaan jullie zo met jullie klanten om?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.