Beste allen,
Enige tijd geleden heb ik een tv meubel gekocht via internet bij een meubelwinkel (CBW erkend). Na een korte periode begon het meubel door te zakken. Ik heb toen contact opgenomen met de winkel en zij hebben toen 3 nieuwe planken geleverd ter reparatie van het meubel. Dit mocht echter niet baten want het meubel zakte weer door. Toen heeft de winkel het meubel vervangen door een nieuw product. Echter dit nieuwe meubel is weer na korte tijd door gaan zakken.
Door de winkel worden de volgende 2 oplossingen voorgesteld
- 60 euro terugstorten (30% van de aankoopwaarde)
- of een ander nieuw product van gelijke waarde uitkiezen via de website (en bijbetalen bij een duurder product)
De 60 euro terug vind ik wat aan de magere kant voor een ondeugdelijk product en ik heb bij deze winkel geen ander meubel gezien wat ik wilde hebben. De koop wil ik ontbinden en het meubel retouren, maar de winkel geeft aan dat dit niet mogelijk is. Ben ik verplicht een nieuw meubel bij deze winkel uit te kiezen?
Alvast bedankt.