BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klantenservice Lidl

Bijdrage door gebruiker
18-05-2022
175 keer bekeken
9 reacties
Ik heb op 30 maart 2021 2 e-bikes gekocht bij de Lidl, totale aanschaf € 1600,--
Sinds drie weken is de accu van een van deze fietsen defect, er is 3 jaar garantie afgegeven door de Lidl.
Ik heb dit gemeld bij de klantenservice en er zou contact met mij worden opgenomen voor een passende oplossing.

Tot nu toe alleen een schrijven gehad van de afdeling Quality Assurans met de vraag of ik foto's wou opsturen (van een defecte accu ??), deze heb ik alweer een week geleden opgestuurd en vervolgens is er weer radiostilte.
Ook ben ik twee maal naar de filiaal manager geweest en deze heeft gebeld met het hoofdkantoor (naar zijn zeggen).

Wat ik ook doe, hoe vaak ik ook bel met de klantenservice, ik krijg steeds de melding "wij escaleren het naar de juiste afdeling".

Zijn er stappen door mij te ondernemen dat ik hier meer vaart achter kan zetten? Het lijkt me geen hogere wiskunde om deze klacht af te handelen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.