Een bril gekocht bij Eyelove en waar ik na enige tijd problemen kreeg met mijn montuur waar de coating van los liet binnen de garantie.
Bij de winkel heb ik dit gereclameerd op advies van een erkende opticien in Gorssel,maar Eyelove deed daar niets op uit en gaf me een bon van 20 euro voor de volgende aankoop, mag dat?