PostNL heeft de brievenbus beschadigd door een te groot brievenbuspakketje door de brievenbus te duwen. De schade is erkend door de postbezorger. Er is zelfs iemand komen kijken van PostNL die de schade geconstateerd heeft. Helaas erkent PostNL insurance, de heer/mevrouw Achterkamp, geen aansprakelijkheid. De schade is veroorzaakt eind maart 2018. Ik heb diverse keren telefonisch contact gehad met de klantenservice, diverse keren gemaild met de klantenservice uiteindelijk kwam ik bij PostNL Insurance terecht. Ik heb 4 brieven waaronder een aan getekende brief (14 augustus 2018) naar PostNL insurance tav de heer/mevrouw Achterkamp gestuurd. PostNL insurance blijft aansprakelijkheid afwijzen. Op mijn brieven van 31 augustus 2018 en 28 september 2018 werd niet meer gereageerd. Het telefoonnummer en het emailadres wat in hun briefhoofd vermeld staat is niet in gebruik.
Het gaat mij niet eens meer om het geld (totaal € 237,55) maar de manier waarop PostNL met klachten omgaat vind ik meer dan schandalig.
Kunnen jullie iets voor mij doen?