BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe krijg ik een deel van betaald geld terug van slechte electricien??

Bijdrage door gebruiker
23-10-2023
56 keer bekeken
13 reacties
Via site van werkspot iemand ingehuurd van een elektra bedrijf, voornaam Bilal. Hij vervangt een schakelaar voor een halogeen dimmer doet nog andere zaken en vertrekt. Na vertrek blijkt mijn dubbele stopcontact eronder "dood". Ik bel een dag later en krijg te horen ik kom na het weekend. Hij stuurt op dinsdag namiddag een "maatje ". Die kijkt, vindt niets , belt zelfs met Bilal. Bilal weet het ook niet. Het stopcontact wordt niet hersteld. Kosten??? 120 Euro ( na de aanvankelijke 100"van het 1e bezoek) Overblufd betaal ik. Nu wordt ik steeds bozer, want afgelopen vrijdag werd er door goede werklui een airco geplaatst. Ik vertel over het loze stopcontact, de meneer maakt hem open en vertelt dat er niet is gelust door de prutser. ( zijn woorden!) Het is dus overduidelijk Bilals fout! Wat kan ik doen?? 35 Euro voorrijkosten zou ik nog geaccepteerd hebben , maar ik voel me steeds meer "gepiepeld
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.