BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie Dyson

Bijdrage door gebruiker
02-10-2020
267 keer bekeken
26 reacties
Na 2 1/2 jaar gaat het steeds slechter met het gebruik van onze DysonV8 Absolute pro van €499,- Hierover contact opgenomen met Dyson klanten service.
Als reactie krijg een blabla hoe een stofzuiger te gebruiken en dat de accu waarschijnlijk end of lifetime is. En dus koop maar een nieuwe van bijna € 92,-. Hierop heb ik weer met enekele europesche regels gerageerd en gezegd dat het wel heel kort door de bocht is om maar te zeggen koop maar een nieuwe accu. Mee denken aan een oplossing doen ze niet en heb hier dan ook om gevraagd en gevraagd of die accu niet goedkoper kan met een coulance regeling. Krijg totaal geen antwoord meer.
Op tv en in de reclame spelen ze heel mooi weer altijd en hoe geweldig dat ze altijd zijn. Maar dat klopt dus niet.
Eigenlijk zou ik ze te kakken willen zetten.
Wat is hier nog tegen te doen ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.