Afgelopen februari een koffiezet apparaat merk Philips gekocht bij een Blokker in Rotterdam. Deze lekt nu water. Normaal schoon gemaakt, geruime tijd geleden, volgens meegeleverde schoonmaakspullen. Nu voor garantie/reparatie naar de Blokkerwinkel gegaan; deze vestiging bleek opgeheven dus naar de dichtstbijzijnde. Daar werd ik verwezen, middels een formulier naar Philips. Thuis gekomen dit uitgezocht. http://www.blokker.nl/blknl/pdf/blokker-algemene-verkoopvoorwaarden-winkels.pdf
Natuurlijk geven wij op onze producten garantie. Dit is minimaal 1 jaar en de voorwaarden kunt u
vinden op het garantiebewijs. Op het garantiebewijs van de producent kunt u zien of er een langere
periode geldt. N.B. Blokker kan dus stellen het zijn niet onze producten maar die van Philips dus in hun voorwaarden een loze belofte. Philips geeft volgens EU-recht 2jaar garantie en dat is sedert 2009 las ik het geval .
Ga nu maar via de Philipssite actie voor reparatie c.a ondernemen. Blokker lijkt, gezien wat je ziet en hoort, op omvallen te staan.