BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dure bank gekocht, is de vleug verkeerd

Bijdrage door gebruiker
05-11-2021
68 keer bekeken
8 reacties
Afbeelding bij deze post - Dure bank gekocht, is de vleug verkeerd
Goedemorgen,

Wij hebben bij een gereommeerde meubelfabrikant een velourse bank gekocht. We zijn er heel blij mee en de bank is erg mooi.
Het is een bank met allemaal losse kussens. Zowel het zitgedeelte als het ruggedeelte. De bank iserg prijzig.Nu zagen wij dat de vleug van de bank niet goed loopt. Op bijna geen enkel kussen loopt de vleug van boven naar beneden. Dit hoort zo vanwege de slijtage van de stof en daar gaat het ons om.
Wij hebben dit gemeld bij de winkel en zij hebben de klacht ingediend bij de fabrikant. De bank is opgehaald door de fabrikant om te kijken of onze klacht gegrond was. De fabrikant vindt de klacht niet gegrond omdat zij nu eenmaal zo snijden en niet letten op de vleug.
De fabrikant geeft als oplossing dat we (tegen betaling) een andere stof mogen uitzoeken. Echter ben ik niet tevreden met deze oplossing. Ik ben blij met de bank, de kleur en de stof maar niet dat de vleug niet goed loopt en de bank waardoor de pool kan breken en vroegtijdige slijtage kan optreden.
Mijn vraag is: wat is een redelijke oplossing voor dit probleem?


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.