Goedendag,
Wij hebben bij Topjaloezieen een DuoRolgordijn bestelt. Nadat wij het gordijn op gingen hangen maakte het veel lawaai bij het omhoog en omlaag doen (er zit een buis onderaan die het lawaai creeert) en gaat het erg stroef.
Wij hebben direct contact opgenomen met Topjaloezieen en ze beweerde aan de telefoon dat dit niet normaal was en niet zo hoorde. Maar i.v.m een volle agenda hadden ze pas 2/3 weken later de tijd om langs te komen.
Toen de meneer langs kwam was het verhaal heel anders. Hij gaf aan dat het heel normaal was dat er lawaai kwam en dat het stroef gaat omdat hij 250cm breed is. Vervolgens gaven we aan dat dit niet onze bedoeling was en dan waarschijnlijk de koop willen ontbinden.
Hierop kregen wij het antwoord "die 14 dagen op proef hebben geld niet voor producten die op maat gemaakt zijn" dus m.a.w. zitten we met een product dat na ons idee defecten vertoont maar volgens de verkopers normaal werkt.
Nu vraag ik mij dus af of dit wel zo is, of wordt dit gezegd om onder de evt garantie uit te komen?
Iemand bekend met dit soort problemen? wij kunnen namelijk nergens iets terug lezen over lawaai of stroefheid en in de winkels (demo modellen) hangen nergens duo rolgordijnen van 250cm breed