BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Defecte e bike

Bijdrage door gebruiker
19-09-2021
571 keer bekeken
11 reacties

Vorig jaar heb ik bij de Lidl een e bike gekocht, na drie maanden waren het computertje en de accu van de fiets kapot. Gelukkig nog garantie.

Het bedrijf dat de fietsen aan Lidl levert zou de fiets moeten komen maken. Na meerdere malen contact te hebben opgenomen met Lidl en het fietsbedrijf zijn we drie maanden verder.

de fiets heeft drie maanden stuk ik de stalling gestaan voordat de fiets gemaakt werd.

wederom een aantal weken met de fiets kunnen fietsen. Nu is de fiets weer stuk, en staat alweer 5 maanden ongebruikt in garage.

niemand neemt de verantwoordelijkheid om de fiets te komen maken.wel heb ik nog garantie. Er word gezegd dat het lang duurt voordat onderdelen binnen zijn, daarna, monteur is met vakantie. Nu wordt er al weken niet meer gereageerd op onze mails.

In een eerdere mail werd gezegd we sturen iemand langs om de fiets op te halen, u krijgt het aankoopbedrag terug.
In een mail erna geven ze aan toch niks voor ons te kunnen betekenen, we moeten bij de Lidl zijn.
Wat kan ik hier verder aan doen of moet ik het loslaten?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.