BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Aansprakelijk stellen

Bijdrage door gebruiker
13-10-2015
26 reacties
Hallo.
Ik heb een probleem wie kan mij hierbij helpen.
Ik ben al een tijdje bezig met het volgende.
10 september 2015 een lekkage van mij ketel gehad waarbij het water letterlijke door het houte plafond naar de eerste verdieping liep.
Toen ik het zag meteen de firma kemkens gebeld ( daar huren wij sinds 1.5 een ketel ) die hebben toen direct een storingsmonteur gestuurd.
Die beste man constateerde dat er een koppeling van de verwarmingsleiding niet goed aangedraaid was hij ko'n deze nog zeker 5 slagen geven. Uit die koppeling is dus al het water weggespoeld.
Ik vroeg hem hoe het kon dat die koppeling nu pas ging lekker terwijl de ketel er al 1.5 jaar hing. Hij vertelde mij dat dat met uitzetten van de leidingen te maken heeft en dat dat zelfs naar 5 jaar nog kan gaan lekke'n.
Hij heeft in zijn rapport naar hun zaak gezet dat de fout bij hun ligt dat der monteur die de ketel gehangen heeft waarschijnlijk vergeten is de koppeling goed aan te draaien....

Dus ben nu een tijd bezig met hun om hun aansprakelijk te stellen voor mij schade echter word ik vandaag zeer onvriendelijk gebelt door de receptioniste? ?? Dat hun er niets mee kunnen omdat de ketel er 1.5 jaar hangt en dat die monteur maar kan zeggen wat ie wilt maar hun trekken hun handen er vanaf.....

Iemand tips om dit verhaal op te lossen met hun?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.