In 2006(!) verhuisd naar een nieuw adres. In die tijd gebruik gemaakt van de verhuisservice van PTT post om alle zaken op te zeggen, zoas energie etc.
Is inderdaad gebeurd. Dus ook het complete pakket Internet/TV/Telefonie (toen nog van) Casema.
In 2012 krijg ik van de nieuwe bewoner post (aan mij gericht op het oude adres) doorgestuurd dat Ziggo dat de tarieven voor TV gaat aanpassen.
In deze brief staat mijn oude klantnr.
Na controle blijkt dat ik al ruim 5 jaar nog steeds TV abonnement betaal (ongeveer EUR 10 per maand) terwijl mijn internet en telefonie keurig zijn beeindigd.
Na contact met Ziggo, blijkt dat zij nooit een bevestiging hebben gehad voor de beeindiging van het abonnement. Toch is Internet en Telefonie keurig gestopt. Maar TV is door blijven gaan. Ziggo kan mij niet verder helpen en wil ook geen creditering doen, omdat het abonnement nooit is gestopt.
Hoe moet ik dit aanpakken? Intussen is het TV abonnement opgezegd en is de automatisch incasso gestopt. Ik weet dat het stom is geweest van mij dat ik nooit heb opgemerkt dat er geld van mijn rekening werd afgeschreven, maar als kleine zzp-er worden er een groot aantal automatische incassos's uitgevoerd, dus ik kan niet alles overzien. Maar Ziggo zegt dus dat ze niks kunnen doen en wil ook geen geld teruggeven
Hoe nu verder?