Help, Komt onderstaande iemand bekend voor? Zoja wat heb je er aan gedaan en wat adviseert u mij?
Ik heb een week geleden mijn oude horizonbox omgewisseld voor een nieuwe horizonbox omdat de oude af en toe kuren had.
Er werd mij verteld in de winkel dat over een uurtje alles was omgezet en dathet moet werken.
Nu een week later heb ik nog steeds geen tv, telefoon en internet. Eerst had ik foutcode 1110, Ziggo gebeld toen ineens zag ik foutcode 1090. Ik zie al een week een foutcode 1090 op mijn tv staan. Eerst houden ze je aan het lijntje om te zeggen dat de activatie 24 uur kan duren. Ik netjes gewacht en vervolgens weer gebeld.
En het enige waar Ziggo je mee afscheept is dat er een administratieve activatie probleem is en dat ze er met man en macht mee bezig zijn. Ik krijg te horen dat ik het gewoon moet afwachten en dat ik niet de enige ben. Als je dan zegt dat je gaat overstappen dan betreuren ze dat maar het boeit ze echt niet want ze zeggen gewoon dat ze mij nu ook niet kunnen helpen. Ik moet dus gewoon afwachten en ze kunnen ook niet zeggen hoelang het duurt.
Ik heb dus al geen week tv, internet en telefoon. Dit is toch te belachelijk voor woorden.
Kassa kunnen jullie Ziggo weer eens goed aan de tand voelen want zo ga je toch niet met je klanten om.
(overstappen heeft niet zoveel zin want dan ondervindt je daar ook weer problemen)
Met vriendelijke groet,
Geertje H.