BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo geen signaal- zoek het maar uit!

Bijdrage door gebruiker
06-03-2010
7 reacties
Vanmorgen geen tvsignaal. Naar Ziggo gebeld. Ene Jeroen meldt dat er werkzaamheden worden verrricht en dat die wel snel klaar zullen zijn. Vanmiddag rond 17.00 uur nog steeds geen signaal. Weer gebeld-weer zelfde jeroen aan de lijn. Nog steeds werkzaamheden zegt hij en op mijn vraag hoe lang dat nog gaat duren meldt hij dat dat mogelijk het hele weekend kan zijn. Hij kan mij niet zeggen wanneer de tv het weer gaat doen. Ik meld dat ik het vreemd vind dat ik daarvan niet op de hoogte was. Jeroen meldt dat wij dat wel weten, ja zeg ik omdat ik vanmorgen gebeld heb. nee zegtJeroenu heeft daarvan bericht ontvangen- nee dus. Ik blijf doorvragen wie mij kan zeggen of ik dit weekend nog tv zal kunnen kijken en Jeroen blijft volhouden dat niemand vasn Ziggo mij dat kan zeggen. Ik word hiervan een beetje kriegelig en meld dat ik als goed betalende klant toch graag een uitspraak van iemand van Ziggo wil of ik wel of niet thuis naar de tv kan kijken dit weekend- nee er is niemand die dat weet!!!! Ik vraag waar ik een klacht kan melden- jeroen verwijst mij naar het klachtenformulier op de site van Ziggo en wordt kennelijk geirriteerd door mij als klant die al te vasthoudend is want plotseling hangt hij met een hard uitgesproken- Goerdemiddag- de telefoon op en blijf ik vertwijfeld met de telefoon in de hand achter. Wel betaald, niet ingelicht, geen tv signaal en onheus bejegend- Waar kun je als klant met deze problematiek terecht????
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.