BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo CS1010 foutmelding. Wie nog meer?

Bijdrage door gebruiker
10-02-2021
9 reacties

Lang verhaal.

Ziggo verkoopt mij een nieuw abonnement "gigabit internet + Movies & Series tv abonnement".
Binnen 3 dagen nieuwe modem en tv-kastje binnen.

Modem werkt prima naar behoren, maar tv-kastje geeft bij installatie foutcode CS1010.

Bellen met helpdesk, laten je allemaal dingen doen die niet nodig en ook niet helpen.

Inmiddels 4 weken verder, nog steeds geen tv. 5 of 6 keer gebeld met helpdesk. Ook via ziggo community forum de vraag gesteld, maar tot op heden geen oplossing.

Er blijken op dat forum nog veel meer mensen met dit probleem te zijn.

Doe maar eens een oproep in jullie programma op "Ziggo Foutcode CS1010" , dan zul je zien hoeveel mensen er reageren ! sommigen wachten al 2 of 3 maanden en 1 persoon al ruim 6 maanden!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.