Goededag,
Al een tijdje geleden heeft ziggo een nieuw abonnements vorm voor internet online gegooid.
Ik zat nog midden in een contract.
Het scheelt zich bijna 10 eur per maand tegenover het oude.
Maar ziggo heeft bij mij, mijn internet snelheid van 1 gb naar 1.1 gb verhoogd als soort van compensatie.
Die 100 mb extra merk ik echt niks van.
In hun voorwaarden staat dat ze wijzigingen mogen door voeren.
Maar als dit ten nadelen van de klant is mag de klant kostenloos het abbonement opzeggen.
In mijn ogen vind ik dit nadelig
Maar omdat ziggo mij 100 mb snelheid extra geeft is dit in hun ogen niet zo.
Daarnaast komt er een prijswijziging wegens inflatie kosten. Die mij gegeven korting die ik als vaste klant heb gekregen teniet word gedaan.
Als je een contract afsluit zou je beschermt moeten zijn voor dit soort praktijken.
Want wat ziggo doet is letterlijk de regels buigen naar eigen gewin.
Ik vraag me echt af in hoeverre ziggo hiermee weg kan komen?
Ik vind dit niet bepaald consument vriendelijk.
Ik zou weleens willen weten hoe het echt zit.
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.