Lemiers 07-12-2016
Ziggo activeert géén smartcards meer.
Ik ben Ziggo klant met een standaard tv. Abonnement.
Van de Goed Sint kreeg ik een nieuwe hd televisie
Op mijn abonnement staan 3 cards actief voor hd ontvangst.
Vandaag 7 dec. 2016, wil ik voor mijn nieuwe aanwinst een 4e card activeren.
Ik heb ingelogd bij “mijn ziggo” en heb geprobeerd de 4e card te activeren.
Dit lukte helaas niet, en ben toen gaan bellen met de klantenservice van Ziggo.
Na 20 min in de wacht gezeten te hebben, heb ik mijn probleem uitgelegd.
Ik werd vervolgens naar 3 verschillende afdelingen door verbonden.
Het uiteindelijke antwoord was dat Ziggo per 6 dec.2016 gestopt is met het activeren van smartcards.
Nieuwe smartcards zijn wel nog via Ziggo te krijgen, als je een nieuw (duurder) abonnement neemt.
Hiervoor heb ik 47 min. aan de telefoon gezeten.
Ik ben dus uiteraard niet van plan om een duurder abonnement te nemen omdat hun dat zo beslissen.
Ik stel hierbij dat Ziggo in gebreke blijft met geleverde diensten.
Op de website staat vermeld dat je 5 cards kunt activeren,
Hebben jullie hier meer klachten over gekregen>