BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo actveerd geensmartcards meer

Bijdrage door gebruiker
07-12-2016
6 reacties

Lemiers 07-12-2016

Ziggo activeert géén smartcards meer.

Ik ben Ziggo klant met een standaard tv. Abonnement.

Van de Goed Sint kreeg ik een nieuwe hd televisie

Op mijn abonnement staan 3 cards actief voor hd ontvangst.

Vandaag 7 dec. 2016, wil ik voor mijn nieuwe aanwinst een 4e card activeren.

Ik heb ingelogd bij “mijn ziggo” en heb geprobeerd de 4e card te activeren.

Dit lukte helaas niet, en ben toen gaan bellen met de klantenservice van Ziggo.

Na 20 min in de wacht gezeten te hebben, heb ik mijn probleem uitgelegd.

Ik werd vervolgens naar 3 verschillende afdelingen door verbonden.

Het uiteindelijke antwoord was dat Ziggo per 6 dec.2016 gestopt is met het activeren van smartcards.

Nieuwe smartcards zijn wel nog via Ziggo te krijgen, als je een nieuw (duurder) abonnement neemt.

Hiervoor heb ik 47 min. aan de telefoon gezeten.

Ik ben dus uiteraard niet van plan om een duurder abonnement te nemen omdat hun dat zo beslissen.

Ik stel hierbij dat Ziggo in gebreke blijft met geleverde diensten.

Op de website staat vermeld dat je 5 cards kunt activeren,

Hebben jullie hier meer klachten over gekregen>
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.