BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo abonnement -probleem

Bijdrage door gebruiker
26-01-2012
7 reacties
In augustus maak ik gebruik om 2 maanden gratis eredivisie-live bij Ziggo af te nemen.In oktober 2011 laat ik Ziggo telefonisch weten geen eredivisie-live meer te willen ontvangen en dat ik mijn tv abonnement wil veranderen in Ziggo plus + telefoon van Ziggo ipv Ziggo extra.
Het tv aanbod wordt per 1 nov.2011 aangepast, wat betekent: Geen eredivisie-live en een aantal tvzenders minder.Dus v.a. november geen eredivisie-live meer tot nu toe.
Bij controle van mijn rekening wordt echter nog steeds eredivisie-live mij in rekening gebracht!
Ik heb hier Ziggo over gemaild en gebeld. En wat zeggen zij?
Volgens Ziggo heb ik geanuleerd om eredivisie-live niet meer toe ontvangen en zal per half februari2012 worden afgesloten voor eredivisie-live. Ongelooflijk, omdat ik dit programma sinds november 2011 niet meer ontvang!!
Graag jullie hulp of advies.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.