BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ZIGGO

Bijdrage door gebruiker
24-09-2010
4 reacties
Hoezo kabelproviders hebben geen machtspositie?
Ik ben al jaren klant bij Ziggo. Ik betaal altijd met acceptgiro die mij toegezonden worden door Ziggo. Dit kost me 1.25 euro, maar ik heb het zelf in de hand. Dacht ik,

Op 16 sept. 2010 werdt mijn aansluiting afgesloten. Waarom?
Volgens de telefoniste die behoorlijk brutaal was, moest ik augustus en september nog betalen. Ik zei haar dat ik geen acceptgirokaart(en) had ontvangen, geen waarschuwing/verzoek, en ook geen nota. Ik vroeg haar mij alsnog een acceptgiro te sturen zodat ik het geld zo snel mogelijk kon overmaken. Nee dit gaat niet meer, u moet zelf een acceptgiro bij uw bank gaan halen.

Het zou na het ontvangen van het geld nog 5 werkdagen duren voordat ik weer televisie kon kijken. Daarbij zou er 29.95 euro bijkomen voor heraansluitingskosten. In mijn regio ben ik aangewezen op ZIGGO omtrent televisie kijken. Dit terwijl tele-2 geen toestemming krijgt om via de kabel televisie aan te bieden.

Ik heb ook al een incassobureau op mijn dak gehad, ik lag achter zeiden ze omdat de incasso niet was gelukt. Toen ik zei dat ik per acceptgiro betaalde en die niet had gekregen, zeiden ze me niets te kunnen doen. Maar in deze tijd was ik niet afgesloten, begrijpt u het nog, hoezo machtspositie.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.