Goeiemiddag,
Ik ben paul en heb al vanaf juni een nieuw contract bij een nieuwe provider lopen, die goedkoper is dan ziggo. vandaar ook mijn keuze.
Nu is het volgende; al die maanden al tot nu en nog steeds gaande heeft kpn netwerk het glasvezel niet weten aanteleggen en aantesluiten. Hierdoor zit ik noodgedwongen verplicht bij een duurdere provider (mijn oude ziggo) hierdoor heb ik al dik 100 euro extra kosten moeten maken aan een duurder abbonement. kpn netwerk zegt wij zijn niet verantwoordelijk, en reageren zelfs niet op mijn klachten mail, aan de telefoon krijg je onvriendelijke onsociale medewerkers waar niks mee te regelen valt. en ze hebben al 7 keer een verkeerde monteur gestuurd, die niks kon doen toen hij kwam.
Heb ik recht op een vergoeding van de extra gemaakte kosten of een gedeeltelijke compensatie vanuit kpn netwerk? Zijn hun dus ook echt verantwoordelijk? Kpn wijst weer naar de provider, wat wel is is dat een monteur van kpn netwerk zei dat zijn werkgever verantwoordelijk is en dat ik een klachtenmail met compensatie vraag moest doen bij ze. dit heb ik nu al inmiddels 1 week gedaan. Ik heb nog geen nieuwe datum gehoord tot er weer iemand langskomt, ze zouden de bouwtekening opvragen om beter te weten hoe ze het kunnen aanleggen, maar dit is nog niet gebeurd hoorde ik vandaag. het ziet er nog steeds zeker niet uit dat ik in 1 a 2 maanden glasvezel heb...
Alvast bedankt, voor de hulp! Groetjes, Paul