BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wie heeft ook zo'n slechte ervaring met de webshop "GOEDKOPER.nl"

Bijdrage door gebruiker
21-10-2019
9 reacties
Heb onlangs het een en ander besteld maar tot op heden nog niets ontvangen. Diverse telefoontjes gepleegd, waarbij je lang in de wacht wordt gezet met verschrikkelijke muziek. Uiteindelijk wordt je gehoord en delen ze mede dat het probleem bij de leverancier ligt maar dat er een nieuwe zending onder weg is. Wanneer die binnen is zal de bestelling per omgaande geleverd worden. Is nu al twee weken geleden, nog niets binnen. In deze twee weken contact gehad, ze blijven roepen dat het bij de leverancier stagneert. Mijn geduld is echter op en overweeg deze zaak aan te geven bij de politie. Eventueel publicatie via Kassa en/of Opgelicht om deze webshop te weren van het web opdat er niet nog meer mensen worden opgelicht, overweeg ik ook.

Rein


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.