Donderdag 25 augustus heeft UPC werkzaamheden uitgevoerd in mijn postcodegebied. Sinds die werkzaamheden hebben wij geen kabel TV of radio meer. Dit hebben we iedere dag opnieuw gemeld via telefoon en email. Het antwoord was steeds dat de melding was geregistreerd en dat er aan gewerkt zou worden. Maandag 29 augustus toen ik voor de 4e keer belde over hoe het er mee stond, wilde deze klantenservice medewerker nu eens een monteur langs sturen maar aangezien deze vol met werk zitten, kan dat pas maandag 5 september. Hij gaf aan dat het niet mogelijk was om dit sneller te doen wat ik zeer betwijfel. Het is een zuiver kwestie van prioriteit. Nieuwe klanten kunnen binnen 2 dagen worden aangesloten.
Ik voel me machteloos als consument in deze, een speelbal van een grote organisatie. UPC wil werkzaamheden uitvoeren en het gevolg er van is dat wij anderhalve week zonder radio of TV zitten.
Mijn vraag is welke mogelijkheden heb ik nu nog?
Ik overweeg sterk om op te zeggen en dan maar digitale TV bij een andere provider te nemen. Dan heb ik eerder weer TV/radio dan dat ik op UPC wacht om hun dienstverlening te herstellen.