BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Waarom kan Ziggo de datum van een automatische incasso niet aanpassen?

Bijdrage door gebruiker
05-12-2015
61 keer bekeken
14 reacties

Mijn automatische incassodatum van Ziggo is precies twee dagen voordat mijn salaris wordt gestort. Ik vind dit onhandig. Toen ik Ziggo vroeg dit aan te passen, kreeg ik het antwoord dat dit niet mogelik was. Ze delen de klanten in groepen en koppelen een afschrijftermijn aan een bepaalde groep. Eenmaal is zo n groep geplaatst, kan de datum niet worden aangepast. 

Waarom wil Ziggo dit niet? Waarom willen ze een klant niet tegemoet komen? Heb je hier als klant iets over te zeggen (rechten)?

 

 

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.