BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

UPC on demand

Bijdrage door gebruiker
28-12-2009
4 reacties
Ik heb al enkele jaren een UPC totaalpakket, op zich geen klachte, haarscherp beeld alles werkt op het bestellen van films na, ik kan sinds geruime tijd geen films meer bestellen (ondemand). De vraag is: hoe krijg ik UPC zo ver dat ze langs komen om te kijken wat er fout gaat. Ik krijg via e.mail alleen dit soort flauwekul binnen.

Re: Ik heb een vraag - Televisie / Digitale televisie / On Demand - Productondersteuning / Randapparatuur
...
From:
"noreply@upc.nl"
...
Add to Contacts
To: demanreinier@yahoo.com
Geachte Dhr. de man,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden.
De storing kan veroorzaakt worden door een poreuze of versleten coaxkabel of door een breuk in de coaxkabel. Hierdoor wordt de kabel vatbaar voor allerlei storingszenders. Elektrische apparaten kunnen de defecte kabel storen. Voor een goed afgeschermde coaxkabel raden wij de kwaliteitsnorm COAX-12 dubbel afgeschermd aan. Deze is te verkrijgen bij alle radio- en televisiezaken.

Tevens raden wij u aan om uw televisie eens rechtstreeks aan te sluiten op het eerste aansluitpunt in uw woning. Dit aansluitpunt kan in de meterkast zitten.
Dit houdt in dat u uw televisie zonder versterkers, splitters of andere apparatuur (zoals videorecorders) aansluit. Mocht de storing verdwenen zijn, dan ligt het probleem in uw binnenhuisinstallatie.

Ook is het mogelijk dat een retourgeschikte versterker het probleem oplost. Door de versterker aan te sluiten komt het signaal duidelijker op de MediaBox binnen.

Mocht het niet lukken om met bovenstaand advies de storing op te lossen dan verzoeken wij u om telefonisch contact met ons op te nemen. Onze klantenservice kunt u bereiken op het nummer 0900 15 80 (€ 0,10 per minuut).

In de brochure "Eerste hulp bij storingen" kunt u lezen wat de meest voorkomende storingen zijn en hoe u deze zelf gemakkelijk kunt oplossen.

Klik op onderstaande link of kopieer deze link naar uw internetbrowser om de brochure te openen. U hebt Acrobat Reader nodig om de brochure te openen en te lezen.

http://www.upc.nl/pdf/UPC_EersteHulp.pdf


Ga nu naar http://www.upc.nl/televisie/service_support/ voor handige gebruikerstips, downloads en meest gestelde vragen over UPC Digitale Televisie.



Al langere tijd heb ik geen mogelijkheid om film on demand te bestellen. Ik heb hierover met het callcenter gebeld (ongeveer een half uur). en na allerlei stekkers uit t stopcontact te hebben getrokken en knoppen ingedrukt te hebben op aangeven van het callcenter, werkt het bestellen van films nog steeds niet. De rest van de digitale mogelijkheden werkt wel (dig.radio / tv guide etc) gewoon. Waarschijnlijk zit het probleem in het inkomend signaal kastje aan de muur(mijn conclusie)
Gaarne een snelle oplossing svp.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.