BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tv kapot, nu door transport mediamarkt/reparateur total loss gegaan ipv door ons.

Bijdrage door gebruiker
09-01-2020
5 reacties
3 weken geleden gaat onze tv niet meer aan. ( gekocht 2015/ 860 euro philips)
Wss een software probleem die wij meerdere malen op internet langs zien komen.

We leveren hem in bij de mediamarkt met in ons achterhoofd dat wij levensduur garantie hebben.
Na 1,5 week krijgen wij een mail dat de tv total loss is verklaard wegens drukschade op het scherm.
Iets wat bij afgifte zeker nog niet was. Gelukkig bevestigen de klantenservice medewerker van de media markt en het afgifte bewijs dit.

Nu is het alleen een welles nietes spelletje tussen de reparateur en de media markt. Iets waar wij lijkt mij niks mee te maken hebben.
Nu is mijn vraag wat zijn onze rechten in deze situatie. Onze televisie is dus nu total loss, maar niet door onze fout. Wat zijn onze rechten?

Groeten Marjan

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.