BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telfort komt afspraken niet na

Bijdrage door gebruiker
29-12-2018
10 reacties
Ik heb bij Telfort een nieuw abonnement voor tv en internet afgesloten, dat abonnement zou 22-12 in moeten gaan. Na een stuk of 7 telefoontjes krijg ik op 29-12 te horen dat er nog eens 5 werkdagen overheen kunnen gaan. Bij de klantenservice word je onvriendelijk en onbehulpzaam geholpen. Bij mijn vraag of ik mijn abonnement op kan zeggen of in ieder geval een vergoeding kan krijgen is het antwoord nee, of u moet het volledige abonnements bedrag in 1 keer terug betalen. Kunnen ze dit bij Telfort zomaar maken of kan ik hier stappen tegen ondernemen ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.