Ik heb problemen met Tele2 zit al 6 weken zonder Tv en internet Zie hieronder mijn klacht die ik voor de 5e keer gestuurd heb maar niks lijkt te helpen.. 6 weken zonder tv is een redelijk termijn lijkt mij ik zit tot september aan het contract vast....heeft iemand een tip wat ik kan doen ? ik word er gek van elke dag op de live chat / klantenservice en afspraken die gemaakt worden maar niet aan gehouden word.
Beste heer/mevrouw,
Vanaf 4 april heb een probleem met het tv/internet signaal. Ik heb hierover al meerdere malen per mail, telefoon en chat contact met jullie gehad. Ik heb alleen maar zwart beeld. Een enkele keer heb ik 10 minuten beeld en dan valt hij weer weg.
Vanaf 4 april ben ik al bezig om het probleem opgelost te krijgen. Ik heb van jullie een nieuwe adapter van het tv kastje gekregen, daarna een nieuwe decoder gehad, vervolgens dagelijks aan de telefoon gehangen (a 10 cent per minuut), daarna is een monteur gekomen (29 april) die een nieuw modem heeft geplaatst waarna de tv het na 15 minuten na vertrek van de monteur weer uitviel.
Toen ik die zelfde dag nog naar de klantenservice belde moest ik mijn klacht opnieuw indienen bij alweer een andere medewerker. En volgens hem moest ik weer van voor af aan de stappen doorlopen en weer drie momenten opgeven wanneer ik storing zou hebben, terwijl de storing continue is. Na veel aandringen is KPN ingeschakeld om in de wijkkast te kijken wat er aan de hand is, die zijn 3 mei in de wijkkast gaan kijken. KPN heeft bevestigd dat de hoofdaansluiting kapot is en zou dit aan jullie doorgeven. Ik heb dat bij jullie nagevraagd en de melding was doorgekomen en het probleem zou binnen drie werkdagen opgelost zijn. Tijdens het laatste contact met jullie (vrijdag 6 mei) werd mij verteld dat het probleem UITERLIJK woensdag (11 mei) opgelost zou zijn (en dat de melding nog naar de technische dienst gestuurd moest worden, vreemd want het zou na 3 mei binnen die werkdagen al opgelost moeten zijn). Vrijdag 13 mei krijg ik een sms van jullie waarin staat dat één van jullie monteurs aan de slag gaat met het probleem in de wijkcentrale (alweer vreemd, want het zou de 11e al opgelost moeten zijn). Ik heb toen een terugbel verzoek gedaan omdat volgens de medewerker van de chat nog geen reparatie bekend was voor mijn probleem (ook weer vreemd, wat heeft de man in de wijkcentrale vorige week dan gedaan?). Ik zou binnen 48u gebeld worden, weer niks gehoord. Ik zit nog steeds zonder tv.
Vanaf 4 april ben ik dus al bezig. Ik heb al voor tientallen euro's gebeld naar jullie klantenservice en oneindig de "stappen" doorlopen die in jullie procedures staan. Ik word er helemaal gek van. Elke keer weer een andere medewerker, elke keer weer het probleem uitleggen. In 6 weken tijd is er nog niks aan de situatie veranderd. Ik heb een compensatieverzoek gedaan omdat ik niet van plan was om te betalen. Na 10 dagen eindelijk reactie te hebben was de conclusie dat voor 5 weken zonder tv zitten 10 euro korting wordt gegeven op de eerst volgende rekening. Belachelijk. Ik ben alleen al 25 euro kwijt aan belkosten naar jullie klantenservice. Ik heb contact met jullie gehad over dit lullige bedrag, jullie medewerker begreep me volkomen en adviseerde mij om (alweer!!!!) een klacht in te diensten over het compensatiebedrag.
Er zijn dus inmiddels 6 weken verstreken. In zit al 6 weken zonder tv en internet! Inmiddels is rekening van afgelopen maand van mijn rekening afgeschreven, waarin de korting nog niet was verwerkt. Ik verwacht op zijn minst dat de factuur van aankomende maand ter compensatie kwijtgescholden wordt. Ik zal vervolg stappen ondernemen om vroegtijdig het contract kosteloos te beëindigen. Zes weken is meer dan een redelijk termijn om het probleem op te lossen en dat is niet gebeurt.
Ik hoop op een spoedige reactie.
Vienna van de Wiel