BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte service BCC en Philips

Bijdrage door gebruiker
13-12-2014
3 reacties
In maart 2014 heb ik bij BCC een Philips HD7762 Grind & Brew koffiezetapparaat gekocht. De koffie smaakte goed totdat het apparaat in oktober 2014 geen bonen meer wilde malen. Toen ik mij met het probleem bij de BCC in Middelburg meldde merkte de verkoopster gelijk op dat zij dit type apparaat niet meer werd verkocht omdat er zoveel problemen mee waren.
Ondanks het feit dat dat ik aangaf dat ik dan liever mijn geld terug wenste gaf de medewerkster aan dat het apparaat eerst drie maal naar Philips moest worden opgestuurd voordat er sprake kon zijn van teruggave van het aankoopbedrag.
Begin november kon ik mijn apparaat weer ophalen. In eerste instantie ging het malen weer goed. Eind november was het weer raak. De koffie werd steeds slapper en het apparaat wilde de bonen niet meer malen.
Ik heb mij wederom weer bij de BCC in Middelburg gemeld. Ook deze keer werd mij weer te verstaan gegeven dat het apparaat eerst drie maal moest worden opgestuurd voordat er sprake kon zijn van teruggave van het aankoopbedrag.
Nu snap ik dat het altijd zo kan zijn dat een apparaat een keer defect raakt. Ik snap echter niet dat BCC zijn klanten drie maal met klachten terug laat komen terwijl men weet dat het product niet voldoet. Men verschuild zich achter Philips en is niet bereid om zelf de service aan zijn klanten te verlenen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.